ГДЗ решебник по белорусскому языку 5 класс учебник Валочка, Зелянко, Мартынкевич часть 1,2

ГДЗ по белорусскому языку 5 класс Валочка, Зелянко, учебник 1,2 часть Акадэмія адукацыі
  • белорусский язык 5 класс
  • Издательство: Акадэмія адукацыі
  • Тип книги: учебник
  • Авторы: Валочка Г.М., Зелянко В.У., Мартынкевич С.В., Якуба С.М.
  • Год издания: 2024
  • Часть: 1,2
  • Страна учебника: Беларусь, г. Минск
  • 2-е выданне, перагледжанае і дапоўненае
  • Вучэбны дапаможнік для 5 класа ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання. У дзвюх частках

Выберите задание

ЧАСТЬ 1

Мова — найважнейшы сродак зносін

§1. Чалавек і мова. Камунікатыўная функцыя мовы

Маўленне

§2. Вусная і пісьмовая формы маўлення. Віды маўленчай дзейнасці: слуханне, чытанне, гаварэнне, пісьмо
§3. Умовы, неабходныя для ўспрымання і стварэння выказвання. Стылі маўлення: мэта і сфера выкарыстання
§4. Мастацкі, навуковы і гутарковы стылі маўлення

Паўтарэнне вывучанага ў I—IV класах

§5. Назоўнік. Род, лік, склон назоўнікаў
§6. Змяненне назоўнікаў у адзіночным і множным ліках
§7. Прыметнік. Сувязь прыметніка з назоўнікам. Асаблівасці змянення прыметніка па родах, ліках і склонах
§8. Займеннік. Асабовыя займеннікі, іх змяненне
§9. Дзеяслоў. Неазначальная форма дзеяслова. Правапіс не з дзеясловамі. Часы дзеяслова
§10. Змяненне дзеясловаў па асобах і ліках, правапіс канчаткаў
§11. Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах, правапіс канчаткаў
Правяраем сябе

Тэкст

§12. Тэкст. Прыметы тэксту
§13. План тэксту
§14. Тыпы маўлення: апавяданне, апісанне, разважанне (прызначэнне і будова)

Сінтаксіс і пунктуацыя

§15. Словазлучэнне
§16. Галоўнае і залежнае словы ў словазлучэнні
§17. Сказ як сінтаксічная адзінка
§18. Апавядальныя, пытальныя і пабуджальныя сказы. Клічныя сказы. Знакі прыпынку ў канцы сказа (паўтарэнне)
§19. Будова сказа. Галоўныя члены сказа: дзейнік і выказнік (паўтарэнне)
§20. Працяжнік паміж дзейнікам і выказнікам, якія выражаны назоўнікам
§21. Даданыя члены сказа. Дапаўненне
§22. Азначэнне
§23. Акалічнасць
§24. Неразвітыя і развітыя сказы
§25. Патрабаванні да падрабязнага пераказу. Падрабязны пераказ тэксту (з выкарыстаннем апорных слоў і словазлучэнняў)
§26. Сказы з аднароднымі членамі
§27. Знакі прыпынку ў сказах з аднароднымі членамі
§28. Сказы са звароткамі, знакі прыпынку
§29. Складаныя сказы з двума галоўнымі членамі ў кожнай частцы. Коска паміж часткамі ў складаным сказе
§30. Простая мова
§31. Дыялог
Правяраем сябе

ЧАСТЬ 2

Фанетыка і арфаэпія. Графіка і арфаграфія

§ 1. Гукі беларускай мовы
§ 2. Літара як знак гука
§ 3. Прызначэнне літар е, ё, ю, я, і
§ 4. Беларускі алфавіт. Назвы літар
§ 5. Склад
§ 6. Націск
§ 7. Правілы пераносу слоў (паўтарэнне)
§ 8. Галосныя гукі
§ 9. Вымаўленне і правапіс галосных о, э, а
§ 10. Вымаўленне і правапіс галосных е, ё, я
§ 11. Вымаўленне і правапіс спалучэнняў іё (ыё), ія (ыя), іе (ые) у запазычаных словах
§ 12. Зычныя гукі
§ 13. Глухія, звонкія і санорныя зычныя; іх вымаўленне і правапіс
§ 14. Свісцячыя і шыпячыя зычныя; іх вымаўленне і правапіс
§ 15. Цвёрдыя, мяккія і зацвярдзелыя зычныя; іх вымаўленне і правапіс
§ 16. Мяккі знак і апостраф
§ 17. Зычныя [д] — [дз’], [т] — [ц’], іх вымаўленне і правапіс
§ 18. Правапіс у, ў
§ 19. Падоўжаныя зычныя, іх вымаўленне і правапіс
§ 20. Прыстаўныя зычныя і галосныя, іх правапіс
§ 21. Правапіс некаторых спалучэнняў зычных
Правяраем сябе

Лексіка. Фразеалогія

§ 22. Лексічнае значэнне слова
§ 23. Адназначныя і мнагазначныя словы
§ 24. Прамое і пераноснае значэнне слова
§ 25. Сінонімы
§ 26. Антонімы
§ 27. Амонімы (азнаямленне)
§ 28. Агульнаўжывальныя словы і словы абмежаванага ўжытку
§ 29. Устарэлыя словы
§ 30. Неалагізмы
§ 31. Запазычаныя словы ў беларускай мове
§ 32. Паняцце пра фразеалагізмы, роля фразеалагізмаў у маўленні
Правяраем сябе

Падагульненне і сістэматызацыя вывучанага за год



Трудности с белорусским языком

Средняя школа существенно отличается от младших классов. Если раньше с детьми обращались достаточно мягко, давали возможность что-то исправить, то теперь требования становятся намного жестче. Школьникам придется осваивать огромные объемы материала, выполнять множество упражнений, приступить к изучению новых предметов. Но и ослаблять внимание к уже знакомым дисциплинам тоже не стоит, особенно таким как беларуская мова. Полноценно разобраться во всех нюансах диалекта поможет пособие ГДЗ к учебнику по белорусскому языку 5 класс Валочка, Зелянко, Мартынкевич (Национальный институт образования, 2019 г.).

Перед пятиклассниками стоит задача освоить такие нелегкие темы как:

  1. Мова – найважнейшы сродак зносін.
  2. Вусная і пісьмовая формы маўлення.
  3. Асаблівасці змянення прыметніка па родах, ліках і склонах.
  4. Прыметы тэксту (тэматычнае адзінства, разгорнутасць, паслядоўнасць, звязнасць).
  5. Апавядальныя, пытальныя і пабуджальныя сказы.
  6. Мяккі знак і апостраф, и т.д.

Беларуская мова, независимо от языка преподавания, на котором ведутся остальные уроки, есть во всех школах. Однако дается он ребятам по-разному. Кто-то достаточно легко воспринимает особенности фонетики и грамматики, понимает лексику, а кому-то приходится тратить много времени на то, чтобы разобраться в элементарных правилах. С решебником ученики смогут приобрести необходимые знания в полном объеме.

Особенности строения ГДЗ

В зависимости от типа школы происходит распределение времени уроков, выделенных на освоение белорусского диалекта. В любом случае учителя стараются дать своим подопечным максимально подробную информацию по каждой теме, и не их вина, что дети отвлекаются, не слушают или не запоминают данных им пояснений. Это может привести к образованию пробелов, чего допускать нельзя. Стабилизировать учебный процесс поможет решебник по белорусскому языку 5 класс Валочка Г.М., Зелянко В.У., Мартынкевич С.В.

Представленный справочник имеет следующие особенности строения:

  1. полностью идентичен оригинальному учебнику;
  2. имеет понятную структуру;
  3. содержит как верные ответы, так и развернутые готовые решения;
  4. предоставлены наглядные примеры и дополнительные примечания.

Применяя решебник для проведения самоконтроля и работы над ошибками, школьники научатся понимать языковые нюансы и укрепят свои навыки. На это у них уйдет совсем немного времени, ведь в издании все сведения изложены предельно просто и доступно. С таким помощником высокие оценки учащимся гарантированы.

Есть ли польза от решебника?

Как правило, к пятому классу взрослые стараются самоустраниться от подготовки к урокам, считая, что дети должны уже сами делать то, что от них требуется. Однако это не означает, что школьники начинают меньше нуждаться в помощи. Если они ее не получат, то у них вполне может сложиться неверное представление о пройденном материале. Поэтому им стоит заниматься под руководством издания «ГДЗ к учебнику по Белорусскому языку 5 класс Валочка Г.М. (Национальный институт образования, 2019 г.)», чтобы найти ответы на все возникающие у них вопросы.

Благодаря онлайн-сборнику ученики смогут:

  • устранить недочеты в домашних заданиях;
  • лучше усвоить тематику и правила;
  • подготовиться к контрольным;
  • разобрать все непонятные аспекты.

Решебник станет надежной опорой для учащихся с любым уровнем навыков. Он пригодится как отставшим от программы ребятам, которые смогут быстро восполнить упущенное, так и отличникам, ведь им тоже нужно знать, верно ли они выполнили заданные номера.