ГДЗ решебник по белорусскому языку 6 класс учебник Валочка, Зелянко, Мартынкевич

ГДЗ по белорусскому языку 6 класс Валочка, Зелянко, учебник Национальный институт образования
  • белорусский язык 6 класс
  • Издательство: Национальный институт образования
  • Тип книги: учебник
  • Авторы: Валочка Г.М., Зелянко В.У., Мартынкевич С.В., Якуба С.М., Бажкова Т.И.
  • Год издания: 2020
  • Страна учебника: Беларусь, г. Минск
  • Вучэбны дапаможнік для 6 класа ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай і рускай мовамі навучання

Содержание

БЕЛАРУСКАЯ МОВА — НАЦЫЯНАЛЬНАЯ МОВА БЕЛАРУСКАГА НАРОДА

§1. Беларуская мова як адлюстраванне нацыянальнага бачання свету. Літаратурная мова і народныя гаворкі

ТЭКСТ

§2. Тэкст і яго асноўныя прыметы. Падтэмы тэксту. Ключавыя (апорныя) словы і сказы ў тэксце

§3. Паглыбленне паняцця пра апавяданне, апісанне і разважанне

139

ПАЎТАРЭННЕ ВЫВУЧАНАГА Ў V КЛАСЕ

§4. Словазлучэнне і сказ. Знакі прыпынку ў простых і складаных сказах

§5. Гукі беларускай мовы. Іх вымаўленне і абазначэнне на пісьме

§6. Слова, яго лексічнае значэнне

СТЫЛІ МАЎЛЕННЯ

§7. Маўленчая сітуацыя і яе прыметы. Стылі маўлення (паўтарэнне)

§8. Афіцыйны стыль маўлення, яго жанры, сфера выкарыстання

§9. Публіцыстычны стыль, яго жанры, сфера выкарыстання

СКЛАД СЛОВА. СЛОВАЎТВАРЭННЕ I АРФАГРАФІЯ

§10. Марфемная будова слова

§11. Аснова і канчатак. Нулявы канчатак

§12. Корань слова (паўтарэнне). Аднакаранёвыя словы і формы аднаго і таго слова

§13. Прыстаўка як значымая частка слова

§14. Суфікс як значымая частка слова

§15. Чаргаванне зычных і галосных у аснове

§16. Правапіс прыставак, якія заканчваюцца на зычны (паўтарэнне)

§17. Правапіс і, й, ы пасля прыставак

§18. Утварэнне слоў. Утваральная аснова (азнаямленне)

§19. Спосабы ўтварэння слоў: прыставачны, суфіксальны, прыставачна-суфіксальны

§20. Складанне слоў і асноў. Утварэнне і правапіс складаных слоў

§21. Складанаскарочаныя словы (азнаямленне)

§22. Самастойныя i службовыя часціны мовы

НАЗОЎНІК

§23. Назоўнік як часціна мовы: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля. Пачатковая форма

§24. Агульныя і ўласныя назоўнікі. Правапіс уласных назваў

§25. Назоўнікі адушаўлёныя і неадушаўлёныя

§26. Назоўнікі канкрэтныя і абстрактныя

§27. Назоўнікі зборныя і рэчыўныя

§28. Род назоўнікаў. Несупадзенне роду некаторых назоўнікаў у беларускай і рускай мовах

§29. Лік назоўнікаў. Назоўнікі, якія маюць форму толькі адзіночнага ці толькі множнага ліку. Несупадзенне ліку некаторых назоўнікаў у беларускай і рускай мовах

§30. Патрабаванні да сціслага пераказу

§31. Склон назоўнікаў. Асновы назоўнікаў

§32. Асаблівасці правапісу канчаткаў назоўнікаў 1-га скланення (у давальным і месным склонах адзіночнага ліку)

§33. Асаблівасці правапісу канчаткаў назоўнікаў 2-га скланення (у родным і месным склонах адзіночнага ліку)

§34. Асаблівасці правапісу канчаткаў назоўнікаў 3-га скланення (у творным склоне адзіночнага ліку)

§35. Правапіс канчаткаў назоўнікаў у множным ліку (у родным і творным склонах)

§36. Скланенне назоўнікаў, якія абазначаюць імёны, прозвішчы і назвы населеных пунктаў на -оў, -ў, -еў, -аў, -ын, -ін

§37. Рознаскланяльныя назоўнікі

§38. Нескланяльныя назоўнікі

§39. Спосабы ўтварэння назоўнікаў

§40. Правапіс назоўнікаў з суфіксамі -ак, -ык, -ік, -ачк, -ечк; мяккі знак перад суфіксамі -к-, -чык- і ў суфіксах -аньк-, -еньк-

§41. Складаныя назоўнікі, іх правапіс

§42. Правапіс не (ня), ні з назоўнікамі

ПРЫМЕТНІК

§43. Прыметнік як часціна мовы: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля. Пачатковая форма

§44. Якасныя, адносныя і прыналежныя прыметнікі

§45. Ступені параўнання якасных прыметнікаў, іх утварэнне і ўжыванне

§46. Скланенне якасных і адносных прыметнікаў у адзіночным ліку

§47. Скланенне якасных і адносных прыметнікаў у множным ліку

§48. Утварэнне, скланенне і правапіс прыналежных прыметнікаў

§49. Асноўныя спосабы ўтварэння прыметнікаў

§50. Прыметнікі з суфіксамі ацэнкі, сфера іх ужывання, правапіс

§51. Прыметнікі з суфіксам -ск, іх правапіс

§52. Правапіс -н-, -нн- у прыметніках

§53. Складаны план

§54. Утварэнне і правапіс складаных прыметнікаў

§55. Правапіс не (ня) з прыметнікамі

ЛІЧЭБНІК

§56. Лічэбнік як часціна мовы: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля

§57. Лічэбнікі колькасныя і парадкавыя

§58. Простыя, складаныя і састаўныя колькасныя лічэбнікі

§59. Простыя колькасныя лічэбнікі, іх скланенне, ужыванне і правапіс

§60. Складаныя колькасныя лічэбнікі, іх скланенне, ужыванне і правапіс

§61. Састаўныя колькасныя лічэбнікі, іх скланенне, ужыванне і правапіс

§62. Скланенне, ужыванне і правапіс парадкавых лічэбнікаў

§63. Скланенне, ужыванне і правапіс дробавых лічэбнікаў

§64. Скланенне, ужыванне і правапіс зборных лічэбнікаў

ЗАЙМЕННІК

§65. Займеннік як часціна мовы: агульнае значэнне, марфалагічныя прыметы, сінтаксічная роля. Пачатковая форма. Разрады займеннікаў па значэнні (азнаямленне)

§66. Асабовыя займеннікі

§67. Зваротны займеннік сябе

§68. Прыналежныя займеннікі

§69. Указальныя займеннікі

§70. Азначальныя займеннікі

§71. Пытальныя і адносныя займеннікі

§72. Няпэўныя займеннікі

§73. Адмоўныя займеннікі

ПАДАГУЛЬНЕННЕ І СІСТЭМАТЫЗАЦЫЯ ВЫВУЧАНАГА ЗА ГОД



Влияние ГДЗ на учебный процесс

Несмотря на то, что РБ многие разговаривают, пишут и читают на русском языке, знать и понимать свой исконный диалект люди все же должны. Уроки по беларуской мове проходят на постоянной основе с начальных классов, но даже к шестому году обучения многие школьники испытывают проблемы с правописанием, так как не понимают некоторых грамматических особенностей предмета. Отличным наставником для них станет издание ГДЗ к учебнику по белорусскому языку 6 класс Валочка, Зелянко, Мартынкевич (Национальный институт образования).

Особое внимание ребятам стоит сосредоточить на следующих темах:

  1. Беларуская мова як адлюстраванне нацыянальнага бачання свету.
  2. Афіцыйна-дзелавы стыль, яго жанры, сфера выкарыстання.
  3. Чаргаванне зычных і галосных у аснове.
  4. Працяжнік паміж дзейнікам і выказнікам.
  5. Скланенне некаторых прозвішчаў і геаграфічных назваў.
  6. Спосабы ўтварэння прыметнікаў, и т. д.

Чаще всего ученики совершают одну и ту же ошибку - они просто зубрят правила, не пытаясь понять их практическое значение. Неудивительно, что в дальнейшем у них при выполнении упражнений возникают ошибки. Все это негативно сказывается на результатах обучения, значительно снижается успеваемость по дисциплине. Чтобы не допускать образования подобных ситуаций и падения качества знаний, стоит воспользоваться решебником для проведения самоконтроля.

ГДЗ - преимущества использования

На уроках учителя стараются проработать с подопечными все тематические аспекты, наглядно продемонстрировать их. Но то, что кажется легким и понятным в классе порой становится непреодолимой проблемой дома. Лишь немногие дети безоговорочно справляются с заданными упражнениями, большинству же ребят требуются дополнительные разъяснения, получить которые им просто неоткуда. Решебник Валочка Г.М. по белорусскому языку для 6 класса предоставит ученикам всю необходимую информацию.

Используя электронное пособие для систематических занятий, шестиклассники смогут:

  1. тщательно изучить каждую тему;
  2. запомнить многочисленные правила;
  3. добиться хороших оценок по предмету;
  4. подготовиться к проверочным испытаниям.

Решебник дает возможность повторить нужные параграфы тогда, когда это действительно надо. Учащимся не придется искать дополнительные пособия, ведь все необходимые сведения авторы собрали в одном месте. Материал изложен таким образом, что в нем разберутся даже сильно отставшие от программы дети.

Как добиться пользы от решебника?

Некоторые ребята необдуманно начинают списывать готовые решения из сборника ответов «Белорусский язык 6 класс Учебник Валочка Г.М. (2020 г.). Конечно, преподаватель ставит высокие баллы за правильно выполненные домашние задания. Но, что будет при написании контрольной или ответах у доски? Ведь не обладая должными знаниями и не понимая сам принцип решения номеров, школьники навряд ли сделают все, как надо.

Чтобы получить максимальную пользу от издания, стоит заниматься с ним таким образом:

  • ознакомиться со всей имеющейся теоретической информацией;
  • без подсказок сделать упражнения;
  • свериться с верными ответами из ГДЗ;
  • исправить ошибки, если они были найдены.

В решебнике детально описаны все нюансы практических заданий, приведены необходимые наглядные примеры и дополнительные комментарии. Онлайн-размещение справочника позволяет работать с ним где и когда удобно, открывая его прямо с экрана личного смартфона, если тот имеет выход в Интернет.